SNART ÄR DET DAGS...

...att tända det första ljuset, det skall bli underbart! Men i mitt första adventsljus finns också mycket saknad och vemod. Det är idag ett år sedan jag satt på sängkanten brevid min älskade mamma och visste att det som började som en "oskyldig prick" på benet kommer att ta henne ifrån mig för evigt...
Så idag tar jag er bara på en liten sväng in i köket....

via tamburen....



till mitt arbetsbord där jag sitter och pysslar med det som skall bli årets julkort, och funderar på livet, eller låter bara tankarna flyta iväg. Och det är så skönt och precis vad jag behöver just nu.
Ett lite annorlunda inlägg denna gång, men det är nu så livet är...
...tårar och skratt, allt om vartannat i en märklig, underbar röra som är Livet.
Rå om varandra! Kram, M.







2 kommentarer:

Jojo sa...

Jätte kram och ta hand om dig!
Hoppas på en fin lilla jul och advent för dig!
Kram Jojo

Home No.1 sa...

Hej, ja så är livet en salig blandning men ack så härligt ändå, fina bilder du visar oss..
Kram A.