MÅNDAGKVÄLL

Tänkte utmana er med en liten fråga:

Gissa vilket jag föredrar just idag;

1. Att gå ut på promenad denna kalla, våta och mörka novemberkväll med en motsträvig liten hund ?

eller

2. Krypa upp i min nedsuttna tv-fåtölj med det det ni kan se på bilden ovan, med en nöjd liten hund vid fötterna?


Det blir knepigt - jag vet - men jag skall ge er lite tid att fundera på det, så jag berättar det rätta svaret nästa gång :)!

Stooooor Kram,
M.

P.S Anneli, jag försökte lämna en kommentar hos dig, utan att lyckas,och tacka för tipset - och önska dig välkommen till denna roliga "bloggvärld":)! Hoppas du skall trivas!

3 kommentarer:

Home No.1 sa...

Så här tror jag...såklart att krypa upp i fotöljen ...men om inte vovven får sin promenad blir det ju allt annat än lugn o ro att läsa Vakre Hjem.Såå ..hihi.. ut i friska luften sen in o mys=)Nu ska jag krypa ner i bädden och läsa Vakre...ha det gott stoooor kram Annica.

Penseldraget sa...

hej
vilken rolig o inspirerande blogg jag hittade...haft en trevlig stund,återkommer alldeles säkert.
ha en skön kväll
kram pia

Viola sa...

Man gör PR för dig på bloggen så då var jag bara tvungen att gå in och kolla och jag blev inte besviken, jättehärlig blogg du har, hundägare som jag är så måste det ju vara att gå ut med hunden en blöt mörk kväll eller hur, fniss, ha en skön kväll, ska snart ut med min stora gamla labbe och titta in om du har lust, kram