JAG ANAR SPIONAGE...

... här på bloggen!

Jag skall väl börja med att påpeka ett detdär med fria händer i sonens rum är en sanning med modifikation...Det var så att vid nåt skede under hösten när han var hemma från armén, så nämnde jag väl sådär hastigt i förbifarten att jag kunde röja i hans rum lite.

- Jooo, men det är väl okej, svarade han då aningslöst.

Det är ju så att kan man tolka mig rätt så frågade jag ju egentligen om jag får göra om allt, hela köret. Och han sa ju Jo!...inte sant?

Hur som helst så är det ändå bara frågan om en verklig budjetförändring. (Som om de andra rummen skulle vara nåt annat, hahahaha...) Så några enormt stora försändringar blir det inte...
Men utgångsläget är liksom detta:
Ingen som saknar ikraftvarande stelkrampsvaccination har vågat sig in där på......länge;).
Sonen borde alltså inte ha en aaaning om vad jag sysslar med härhemma...och så ringer han idag då och undrar om hans rum ser helt annorlunda ut när han kommer hem, att om jag har tid och lust så skulle han bli jätteglad om det skulle vara så...Attans unge, jag tror han spionerar på min blogg.

Så tji fick du ungen♥...jag tänker inte alls lägga ut några bilder på rummet - än! Hahah!!!
Skall inte ni vara ute i skogen eller nåt, utan tillgång till internet, förresten???
Däremot tackar jag av hela mitt hjärta för lyckatill- kommentarerna! Det behövs...;)
Ha nu en skön söndag alla ni som seglat in här hos mig!

Stor kram!
M.

1 kommentar:

Home No.1 sa...

Hahha Åhh Maggie du är ju för rolig! Men jag vet precis vad du pratar om för beduinläger, min Adde hade också kamelen inne på sitt rum när han bodde hemma..hihi...jaha då blir det inga bilder då...synd, gillar inte spionage:((
KRAM Annica.