FARSDAG

hihii...trodde ni att kära gubben skulle slippa spets ens på farsdag? Nixnax, däremot fick jag smygfota brickan redan igår, för den skäggige, yrvakna karl som är far till mina barn vill nog inte ställa upp på bloggfotografering i arla morgonstund...Och, ve och fasa, om någon skulle försöka ta en bild på mig den tiden på dygnet...

Däremot gjorde jag mitt bästa för att tillföra lite manligt till brickan i form av tallkvistar och murgröna. Och det har alltså inget att göra med att jag skulle ha glömt att köpa rosor åt honom! Inte alls, hihi...sa jag inte att jag är bra på bortförklaringar, hur trovärdiga de sen är, det är en annan femma...:)
Nu blir det en snabb promenad innan regnet börjar ösa ner...
Ha en skön söndag!
M.


1 kommentar:

Home No.1 sa...

Hej svejs ja vi har också firat far i dag!
Kälken var inte alls dum tycker jag!
Kram Annica.