FAVORITKOPPEN

Igen är det veckoslut i sikte! Vart rusar dessa veckor iväg? Det är bara för mig att börja inse att jag inte kommer att hinna med allt jag planerat att jag skulle hinna med innan julen gällandet ändringar här hemma. Men vad gör det? Då har jag ju så mycket roligt att roa mig åt under mörka vinterkvällar! *Fniss*.

Och inte behöver man ju hålla på jämt! Det skall ju kännas lustfyllt att hålla på...När mörkret snart är här på riktigt så tar nog min energi slut ganska tidigt på kvällarna. Och då kryper jag så gärna så upp i soffan med en kopp gott te eller kaffe...

Det har dykt upp en och annan favoritkopp i bloggarna, och jag tänkte haka på idén och visar här min favoritkopp. Jag har bara en av denna sort och den har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas. Från den drack jag kakao när jag var liten och frusen kom in efter att jag tumlat om i snön på ett eller annat sätt...;) Senare använde min mamma den som tekopp, och nu när hon inte längre finns känns det lite extra varmt om hjärtat när jag dricker mitt kaffe från denna ♥! Jag håller den som ögat, den är inte bara vacker ( i mina ögon) den har också ett stort känslovärde för mig...

Skön fredag alla ni därute i skyn!
Kram! M.

Inga kommentarer: