EN SVÄNG I SKOGEN

Efter allt mys framför brasan kvällen innan, kände jag att det skulle vara så skönt med en promenad i skog och mark. Sagt och gjort...Att solen tittar fram efter en regnskur gör inte saken värre...
Av detta mossberg skall det bli kransar och annat höstigt/juligt så småningom.
Lillungen min är lika förtjust i att traska omkring i skogen som jag...Än så länge i alla fall;)
Min äldre däremot, som veckan innan avklarat en vapenslagsmarsch på 45 km + några mindre marscher på +- 20 km med full utrustning och tillbringat ett och annat dygn ute i skogen, ja han visade inga större behov att följa med mor ut i naturen. För att vara ärlig så frågade jag inte ens om han ville följa med...hehe, kunde ana mig till svaret;)

Här i trollskogen var ugglan bor...Huhuuuu!!!!

Ha det så gott!

M.

Inga kommentarer: