HALLOWEEN LIGHT

...är temat för lillungens födelsedag.

Dessa strutar (ännu halvfärdiga) skall fyllas med lite aptitförstörande godis och delas ut till de söta barnen på födelsedagskalaset;)

Jag gillar egentligen inte Halloween alls! Jodå, jag är just precis så tråkig! Det skulle man inte tro, jag vet, men just så är det! *fniss*.

Jag tycker att hela Halloween"hysterin" kört över en av årets vackraste högtider: Allhelgona helgen.


Men ungarna gillar ju den förstås, så vi kör lite Halloween-light nu till kalaset och njuter av Allhelgona-helgen med den värdighet och värme som jag så tycker om! Men vi får ta mera sånt sedan;).

Strutarna skall jag ändå iklä lite spindelnät, och så skall jag baka en "spindelkladdkaka". Jag har fått utförliga instruktioner om hur den skall se ut av födelsebarnet. Hjälp! Och för mig som jättejättesällan bakar kommer det att bli en utmaning. Lovar ingenting raffigt, verkligen inte.

Tur att barn ändå inte är så himla kristiska;). Jag har tom nångång lyckats misslyckas med kladdkaka! Så ni vet på vilken nivå jag står...

Sockerkladdig kram till er alla!
M.

Inga kommentarer: