UT PÅ VIFT

Idag är det då dags att packa väskan, för minstingen och jag skall ut på en liten resa ;)!
Vi skall åka till Danmark bara vi två:)! Vi har ett litet avtal han och jag...En dag i Legoland - en dag inredningsbutiker i Köpenhamn;). Berättar sedan hur bra avtalet höll...När jag för något år sedan åkte med min äldre och ett par av hans kompisar till Stockholm så "råkade" jag hitta butiken "Årstiden" och med min ljuvaste mammaröst sade jag åt pojkarna att vänta på mig medan jag "bara kilar in och kollar lite"... Bakom min rygg hörde jag min ynglings uppgivna röst: "Sätt er ner grabbar - det HÄR tar tid..." Tänk vad ens barn ändå kan känna en väl ;)...

För säkerhets skull, ifall minstingen skulle slita ut sina skosulor på att ränna gata upp och gata ner med mor sin, har jag redan införskaffat nya höstskor åt honom...Jag tycker bara att dessa var så himla läckra...Måste ju tänka på att skaffa skor som passar att stå framme i "Nya Tamburen" - för det vet jag att de ändå kommer att göra...
Tjingeling, skall packa ryggsäcken nu;)!
M.

Inga kommentarer: