SOVRUM I FÖRVANDLING

Krhmm... så ser det ut i vårt sovum en helt vanlig lördagsmorgon...
I ett svagt ögonblick förra hösten fick jag för mig att fixa en fondvägg i en höstmustig färg - vilken idé!!! Tröttnade på det hela på mindre än en vecka...Tavlan var ett verkligt panikköp lite senare på hösten - trodde att det skulle rädda situationen på något vis - hahahaha ;)


Iväg för att köpa färg, penslar och roller. Fram med gamla tidningar och sopsäckar - här skall det fixas och donas :)!!!
Väggen har fått sin första omgång färg...
Medan färgen torkar roar jag mig med att pröva olika pyntkombinationer...
Mitt lillalilla bord har också fått sig en sväng av penseln...
Spegeln som jag nångång i tiderna köpt från IKEA får också ett nytt utseende.
I morgon bitti är det här jag tänker vakna - och sätta på mig "ansiktet" ;)

Inga kommentarer: