AUGUSTISTORM

Vilket ruggigt väder! Det kan inte vara sant att det FÅR vara sånt här väder i början av augusti!

Vinden ylar i knutarna, regnet piskar mot fönstren - brrr...vart tog sommaren vägen?

Dessutom har jag fått ont i halsen och all min inspiration från veckoslutet har bara runnit av mig...Vill bara sitta uppkrupen i min fåtölj med en sjal omkring mig och dumstirra på TV:n :( Och så tända lite ljus förstås...

På jobbet är det fullt upp nu efter att de flesta återvänt från sina semestrar...Kanske det bara tar sin tid innan jag igen vänjer mig med det häftigare tempot. Eller så är det bara så att jag har en förkylning på kommande och därför bara känner mig totalt ur jängorna...Usch!

Skall gå och värma mig en litenliten vin chaud, bara för att det är så "synd" om mig just nu!

Snörvel...sov gott...
M.


Inga kommentarer: