TAMBUR del 2

Det var dethär jag var lite rädd för när jag satte ett litet bord i tamburen...att det blir allmän avlastningsplats...VAD passar inte riktigt in i stilen???
På fredag kom schablonen som jag beställt, så genast i arla morgonstund (nåja, såå tidigt var det kanske inte) hade jag kommit såhär långt. När jag stod och balanserade på ett par stolar så började minstingens kompisar ramla in och och undrade: VAD I HELA FRIDENS DAG JAG HÅLLER PÅ MED??? Kladdar på väggarna??? Får man göra så??? Med en min som sa allt tog sedan minstingen sina kompisar in till sig och jag HÖRDE:"....hon gör sådär ibland, min mamma..."
Och här är resultatet av min kladdande :)!!! Till och med de kritiska småbarnen tyckte att det var jättesnyggt ;). Vågade väl inte säga annat *hihiii*...Men jag är i allafall nöjd!
M.

Inga kommentarer: