DÄR ÄR DEN NU...


Under de där vinterkrispiga dagarna på stugan i november. Minns ni?

Då satt jag och skrev på ett framtida projekt, men vid sidan om föddes
boken om året på stugan.





Jag älskar ju det där stället så hjärtat skrynklar sig varje gång jag rattar dit mellan tallstammarna.

Nu har den fått en alldeles egen liten bok.
Nej, den är inte liten, den är rätt så stor faktiskt! Boken.

Och jag är så nöjd! 













Ja, jag älskar att låta fingrarna smeka över sidorna där mina bilder är.

Någon sade att lämna sina bilder liggande på datorns hårdskiva är som att lämna 
vindruvorna i en lada.
Först när de processeras och förädlas blir de till det finaste vin.

Samma är det med foton.


Foton blir än vackrare på papper! 

Så är det bara! 




3 kommentarer:

himmelstäppan på smultronbacken sa...

Grattis till den fina boken! Vad du är duktig som rott ett sådant projekt i land!
Fortsatt trevlig helg! / Åsa

Tina sa...

Oj vännen , vilken bok<3 Den utstrålar dina tankar om allt du upplever viktigt i livet , älskar och vårdar. Den är du. Kram

Maggi sa...

Tack, det kändes härligt att få "känna" på bilderna på riktigt liksom :).