SOV DU LILLA VIDEUNG...

Vilket vinterväder det har varit i veckan! Sol nästan varje dag, riktigt som det skall vara på sportlovet!

Så på med varma kläder, hunden och kameran med, ladda termosen och så...


är det bara att tassa ut i naturen och njuta av vintern!


Så hade jag planerat att min dag skulle se ut idag också, men vaknade till ledvärk och obestämbar frossa. Hmmm..Tänkte att det nog går om bara jag fått igång mitt maskineri...men känns som om jag inte fått igång det alls idag. Och så blev det dessutom mulet, började blåsa upp och regna ner snöflingor stora som disktrasor...



Lillungen var också ganska trött efter sitt läger och inte riktigt på hugget han heller.

Så vi lade utedagsidén på is...


Vad vi INTE lade på is var fastlagsbullarna - de slank ner i våra strupar utan några som helst större besvär...
Det blev ett lite färglöst inlägg denna gång... Kanske något annat än mina arma leder är ur spel;)
Man kunde kanske tycka att jag då skulle kunna LÅTA BLI att skriva inlägg, men si, jag tänkte ju bara önska er en
skön fastlagssöndag!
Sen blir det fasta till påsken - så det gäller att passa på!
Kram,

P.s Har nån en bra vink om hur jag kunde få flere bilder till samma inlägg. Kanske jag har någon underlig iställning för efter 4 bilder är det stopp.

LUGN, jag tänker inte överösa er med bilder, men ibland känns det att jag gärna skulle få en...högst två...*blink* bilder till. Goda råd tas emot med stor tacksamhet!!!

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej M är du dålig ucsh då och fy så tråkigt...krya på dig, jo jag brukar lägga in 4 bilder först ladda upp dem och sen lägga in några till, prova får du se=)
kryapådigkramfråndinbloggvänannica

♥Min Eden♥ sa...

Hel sköna bilder ... varför behöva fler än 4????