LEKLUST.

HEJ IGEN :)
Här duggar inläggen tätt...
Jag har nämligen blivit utmanad av
Och jag är inte sen på att vara med...
Detta går ut på att:
Visa den fjärde bilden i din fjärde mapp i din dator,
om du har mappar i mappen visa den fjärde bilden i den fjärde mappen där.
Och här kommer min bild;
Det föreställer min pappa när han var i armén, alltså lika gammal som min son är nu...2o år.
Hur det kommer sig att jag har tagit foto på fotot kommer jag inte riktigt ihåg...jag hade nog en tanke...då...det var nån idé med ett fotokollage som aldrig blev av. Men skoj att det kom fram pådethär sättet:)
Nu tänker jag skicka utmaningen vidare till:
Kanske ni vill vara med och leka?
Kram go´vänner!
M.

7 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Den utmaningen får jag anta i mitt nästa inlägg!!
Tråkigt när datorer krånglar, har också haft problem i flera dagar när jag ska skriva kommentarer.
Kram Anna

Home No.1 sa...

Hej vad fin han var din pappa!
Ska anta utmaningen...kommer i nästa inlägg.Kram A.

Gårdsromantik sa...

Åh så stilig han var!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Nu såg jag ju att jag också var utmanad - skallkoll aupp om det är publicitetslämpligt? ;-)

Kram Maud

♥Min Eden♥ sa...

Hej hej!
Vilken stilig karl!!!

Anette sa...

MMmm Vilken MAN...:D

Ha en fin dag vännen

kram @nette

Nicole sa...

Stilig karl! Jaa måste nog kolla först vad som råkar vara i den mappen innan jag vågar anta utmaningen =).
Vilka underbara bilder från ditt sovrum!! De skulle passa perfekt in i JDL magazine, som kom idag så snart får du post!