NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT

Godmorgon på er!

Nu har det börjat, nedräkningen till julen.

Detta är min alldeles egna julkalender, som jag är så glad över:). Ett härligt sätt att börja morgonen!

Det tycker lillungen också. Att det är ett härligt sätt att börja morgonen med att öppna julkalendrar...helst då de som innehåller choklad (resten kan vänta till eftermiddagen, tycker han). Misstänker starkt att han tassar i väg till skolan sockerhög och lycklig de resterande skoldagarna fram till jul, om inte vi inför någon form av julkalenderöppningsregler...eller tidslås! Kan man inte montera ett tidslås på chokladkalendrarna??? Skall fundera ut något...


Ha en skön arbetsvecka alla!

Kram, M.

3 kommentarer:

Änglahem sa...

Tidslås!! hade varit bra! Ingen dum idé! Min lilla tös har alltid satt i sig hela sin choklad kalender på en gång! Så har man sluppit tjatet sen, och hon har väl tigit rätt så bra sen.

Bara att skinna oss föräldrar på pengar!!*tihi*..fast i vårt fall är det farmor som står för dessa.

Kram, Ulrika

Anonym sa...

Din Blogg är trevlig.
Får jag länka till den på min egen Blogg.
Tant Maud

Maggi sa...

Hej Tant Maud, Du får jättegärna länka mig, jag blir bara glad!
Ha en skön helg! Kram M.