ETT NYTT ÅR...

...står och stampar i farsun. Eller är det frosten som knäpper i knutarna?

Det har äntligen blivit lite kallare...ingen snö, men i dessa klimatförändringstider så blir man ju glad åt så lite :) Redan frosten lyser upp - och det är så vackert!
Jag har undrat några gånger under den långa, gråa hösten som varit. Stod det verkligen något om att vintervädret skulle vara sånthär när jag skrev på kontraktet att födas hit upp i Nord? Jag kan inte för min värld minnas något sånt...Jag tyckte där stod något om gnistrande vita snötyngda skogar...Var sjuttsingen är dom???

Så jag gav mej ut för att leta men hittade bara kala grenar och gråa toner...Men jag gillar ju grått - så vad skall jag klaga...egentligen...*fniss*
Lite skönt förfall kan också vara vackert på ett stillsamt sätt...
Skiner solen så blir det mesta vackert ändå!

Och med det vill jag önska er alla av hela mitt hjärta
lycka
med vad ni än skall fylla 2009 med!

Kram och TACK för detta år!!!

M.
*pox*...bubbelbubbel...

2 kommentarer:

♥Min Eden♥ sa...

Ett riktigt Gott Nytt Blogg-År till dig :)

Anneli sa...

Gott Nytt År till dig...;)
Vilka fina bilder du visar...
Kram/Annelie