JULEFRID

...fast inte riktigt som jag tänkt det...men så kan det gå...
En ovanligt ilsken magsjuke-bacill har invaderat vårat hem. Det mesta sker här i trög slowmotion också för de av oss som inte tar sig fram med kryckor...

Så här går vi på halvmaskin och hoppas på att vi är på benen till julen, och att lite energi skulle uppenbara sig nånstans ifrån. Just nu ser vi mest ut som vissna mistelkvistar och känner oss som skrumpna kålrötter men jul lär det ju bli i alla fall:)

Hos oss är nog endast tomten den som är riktigt vaken...;)

Har fått en utmärkelse till vilket gjorde mig så varm om hjärtat. Får nog återkomma till den (också) bara jag brädat Bacilliscusen 10-0 och jagat eländet tillbaka varifrån den kom!!!

Kort och glåmigt inlägg denna gång...men när ni minst anar det så är jag tillbaka på fötterna igen;)

Kram M.

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Krya på ER i stugan min vän!
Kram Annica.

Jojo sa...

Håller tummarna för din skull och hejjar på dig, snart har du fått bacillen på fall =)

Hoppas du hinner krya på dig till julafton..

Men ha en fin jul
Kram Jojo