EN TOTAL TYSTNAD


I morgon pyser lillungen och jag till stugan (om nån undrar var jag tappat gubben, så har han alltid nåt annat för sig, helst möjligast långt borta när jag börjar packa penslar och och pytsar i bilen.) Vi delar liksom inte riktigt det här intresset för att pyssla;)

Men i morgon kväll blir det nog bara en skön bastu och sedan skall jag glo på havet och tömma alla sinnen i tystnaden, och låta försommarskymningen sakta krypa närmare.

Tända en brasa och spela Monopol eller Carcassonne.

Pytsarna får nog stå oöppnade till lördag...

Kram!M.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å, va skönt med bara naturens ljud.

Och så väldigt företagsamt att köra igång med målning (av hus?) som eget projekt.
Lev väl!

S o F sa...

Låter som en mycket bra idé.
Återhämtningen - så viktig i dagens samhälle, och så lätt att glömma bort.

Önskar dig allt det bästa, i lugn och ro!

atti sa...

Käraste M.
Jag har aldrig anat! Och vilka härliga bilder på lillungen. Jag fick ett tips ... och nu är jag här och jag är HUNGRIG PÅ MER!
Din lärjunge atti

Home No.1 sa...

Hej vad rar han är din "lillunge" men lika mager som min "lIllen"
ha det så skönt ni två utan gube=)
Kram A.

Home No.1 sa...

Hej m ja jag blir anfådd jag med ...hihi... men i dag har jag andats i lugn takt har vilat hela dagen varit på kalas och i kväll hos min gamla mormor...men i morgon är det nya tag...
Kram A.