SMÅSLÖTT...


Fast på ett fasligt skönt vis.

Idag har jag inte gjort ett skvatt. Jo, läst.
Kokat ägg och rört ihop en sallad.
That's it! 

Skall i morgon åka på ett fotouppdrag till Hangö
så då resten av familjen drog hemåt redan i går, så 
kändes det naturligt för mig att stanna kvar. 
Och inte tackar jag nej till lite egentid.

Har hunnit läsa fatt en hel del som legat på hög.
Både böcker och tidningar.
Såå skönt. Bara hängmattan och sommarvärmen som fattats 
för att sommarsöndagen skulle vara perfekt! 

*

På tal om det.
Sommarläsning vill säga!

I våras var jag med på ett litet hörn om att göra
sommartidningen Ingå Kompass.
Skrev lite om Mat 1919, torparblommor och 
om tips och trix för hundra år sedan.
Och så hittar man en och annan av mina
bilder i tidningen också i övrigt.
Så roligt att vara med. 

Dessutom finns där massor med annan härlig sommarläsning.

Nu finns den också som e-tidning

Klicka in dig här:

Inga kommentarer: