BARA CHILLA...


...idag.

Var på 60-årskalas som heter duga i går. Det var alldeles underbart! 
Lika som 50-års kalaset veckan innan. Jag blir så löjligt glad över dessa
härliga människorna som jag mött och får ha i mitt liv. 
Vänner som man kanske periodvis inte hela tiden under livet hela tiden är i kontakt med
men som man vet, man vet att de är vänner på riktigt.

Jag är barnsligt lycklig över att det är så lätt att hitta tillbaks. Nu tänker jag inte bara på de
som fyllt jämna år, utan också de gamla vänner som jag träffat pånytt tack vare dessa fester.
Åh, så viktiga dessa fester ändå är! 

*

Däremot är man inte lika immun mot dagen efter som man varit då...förr.
Skönt att bara chilla och vara i stunden - med hunden. 



Och med gubben, och grillat lite smått. 

Chilla och grilla.

En sådan söndag.






Inga kommentarer: