ATT BITA...

...i det sura äpplet.

Jag borde städa upp. Få de sista flyttlådorna upp-packade (jo det finns några kvar vars innehåll inte riktigt hittat sin plats. Tvivlar på att de någonsin kommer att göra det...) Har samlat högar som skall till loppis. Kläder, pynt, onödiga ting.

Ting som kanske aldrig riktigt ens haft sin plats. Inte hos mig.
Egentligen.
De har bara varit på besök liksom, och nu är det dags för dem att hitta en ny plats - hos någon annan.

Samma gäller bloggen :)

Den borde också städas upp. 
På samma sätt som att föra inredning och ointressanta kläder till loppis borde bloggen städas upp på ting som inte längre är aktuella. 

Dags att bita i det sura äpplet med andra ord, kavla upp ärmarna och börja jobba.

Loppisbordet är redan reserverat, och innan vi skriver september skall bloggen vara städad.

Har jag tänkt.

Det blir knappast några stora strategiska förändringar. Det är jag alldeles för bekväm (läs lat) för. Varken på bloggen eller i inredningen eller i livet i stort. Det är bara rätt 
skönt att städa upp lite smått emellanåt.
Lämna ifrån sig det som gjort sitt.

Dags för det nu.

Sedan när jag röjt upp skall jag ta er på en rundtur här hos mig.

Jap, så har jag tänkt det...;)



Inga kommentarer: