I TRÄDGÅRDEN...


Känns som en evighet sedan jag suttit och bara varit ute i trädgården. 
Jag fick ett projekt klart idag och nu kommer jag att ta det rätt lugnt fram till
min semester i augusti - och då skall jag ta det äääännnu lugnare. 

Tycker igen att sommaren bara svischar och svuschar förbi. 
Sitter här i trädgården, som sagt, och björkfröna regnar över mig, 
är inte det ett tecken på....typ...sensommar? Är björkarna bara tidiga i år? 
Sommaren har ju precis börjat! 
Schersminen har blommat ut och de första bladen på vildvinet har börjat rodna (!).

Jag hinner inte med! 


Även om jag älskar sensommar, för att inte tala om hösten, så behöver 
högsommaren nu inte skynda sig så f*rb*nn*t! 

Med den här takten får jag ju plocka fram adventsstaken nästa vecka...

Ta de lugnt nu sommar - vi vill njuuuuta av dig läääääänge än.






Inga kommentarer: