VECKOSLUTETS PROJEKT

Mmmm..sommar!

Igår hade vi sommarens nästvarmaste dag - hittills...
Jag bara gick omkring och myste!
Men NÅGOT har jag ändå lyckats åstadkomma.
Sedan jag målat om trappuppgången har väggen gapat tom, och jag har inte riktigt vetat vad jag skulle göra med denna tomma väggyta.

En tid funderade jag faktiskt på att lämna den som den är. Bor man, som jag i ett litet hus och gillar att "pynta", så kunde det vara skönt med en yta som inte kräver uppmärksamhet. Jag borde kanske, eventuellt, låtit väggen vara i fred..

Men NU GJORDE JAG JU INTE DET!

Jag har en hel del gamla fotografier som jag tyckt borde få komma fram och lufta på sig lite. Och så hade jag ju en massa ramar som jag skaffat under årens lopp, men som alla var ganska udda. Och så r å k a d e jag ha en burk grå och en burk vit målning som blivit över från något tidigare projekt...och ja, så var det bara att sätta igång.




Och ja, så åkte de sen upp på väggen. Det kräver lite finjustering ännu, och så kommer det att komma lite mer bilder ännu, men spiken tog slut!!! :(

Inga kommentarer: