BLOGGTRIPP

Hallå,

Pust! Flämt! Har varit ute och kollat en hel del bloggar med lantlig inredning i vitt som tema.

Och jag blir helt HÄNRYCKT! Ni har så fantastiska, vackra inspirerande bloggar så jag blir helt anfådd!!! Underbart!

Med lite bättre tid, skall jag skrapa ihop en egen favoritlista och publicera den här invid. Det är så oerhört inspirerande att kika in hos er, ni vet inte! Som jag skrev tidigare så har min kreativitet gått på sparlåga en längre tid. Men det är nu så i livet ibland, man måste ge sig tid att dra efter andan lite. Eller som jag tänker: Om livet är en landsväg som man tar sig fram på så behöver man ibland köra in på en rastplats och låta den övriga trafiken susa vidare i sin takt.

Nu har jag varit på dendär rastplatsen en tid och funderat och undrat över livet.

Jag har varit mer än lovligt associal och tråkig - men TACK alla vänner för att ni funnits där och låtit mig veta om att ni finns, att ni ingenstans försvinner fast jag "rastar" lite för mig själv...

Det är lite skrämmande att märka att man kan tappa bort kreativiten och lusten till den för en tid. Men desto härligare när den sedan infinner sig!!! Och dels har jag alla er därute att tacka!

Just nu kan jag knappast hålla mig för jag skulle såååå gärna vilja åka hem och sätta igång! NU!!!

Men jag har tänkt att nu får det ta den tid det tar, och så har jag lovat mig att jag skall för en gångs skull vara lite systematisk (hahahah!!!) och fixa rum för rum. (Har en vild misstanke att jag får äta upp detdär, men.....det bjuder jag så gärna på ;))

Känner att det är dags att göra om lite därhemma, och så vill jag ha det just så vilsamt och vackert som många av er har i sina bloggar/hem. Det är kanske just det där lugna, vilsamma som man behöver i livet som i övrigt ofta har ett ganska hetsigt tempo? Är det en delorsak till att just den här lantliga, vita stilen blivit så populär? Förutom då att den är så vansinnigt vacker!!!

Jag ser framför mig hur jag kanske åstadkommit något enhetligt till...hmmm...låt oss säga julen? En jul i vitt!!!

DET får bli mitt motto :D.

En stor kram till er alla som orkar inspirera! Ni behövs!!!!
M.

Inga kommentarer: