TRYCKA ENTER...


...ni vet den där känslan?

När man (äntligen) rott något i land, fått något klart och får trycka på  
enter en sista gång och gör det med en liten knorr i handrörelsen. 
Som en kapellmästare som markerar låtens slut. 
Punkt! 

Idag fick jag äntligen iväg en sista del av text som jag 
jobbat med och lovat leverera innan deadline (på måndag).
Så hurra, hurra...ligger före i tidtabellen! 

Bra är det, för i morgon skall jag igen vara på trädgårdsmässan i Helsingfors
och prata mig varm om det här med Bokashi-kompostering.
Jo jag lovar! 
Det kommer ett riktigt ordentligt inlägg om det alldeles snart! 
Det är bara så att det är en så himmelens toppen grej, så jag vill ha tid och ro och 
tanke att presentera det på ett bra sätt. 

Under ett par mässdagar har jag ju nu sett vilket enormt intresse det väckt! 
Men det återkommer jag till! 

*

Nu skall jag dra mig till fjäderholmarna. 
Mäss-dag i morgon = skönast att vara utsövd då.







Inga kommentarer: