OMG...



...en sådan onödig måndag.

Ibland tycker jag om att summera dagen som varit, och ofta finns där lite sött, lite salt lite beskt och lite surt i en lagom dos som gör att smakerna gifter sig och det ändå när man summerar allt känns som en riktigt bra dag.

Och så finns det de där dagarna som bara är citron.
Från början till slut. I dag var en sådan dag!

Jag tänker inte dra min dag i repris, lugn för det.
Jag vill helst undvika det själv.

Men så kommer man hem till dessa två tokstollar till kräk man har.
Som inte verkar ha någon som helst bad day någonsin.

Jag skall nog satsa på att bli en tokig katt i mitt nästa liv, med en tokig hund som bästis.

Åtminstone vissa måndagar...


1 kommentar:

Anonym sa...

helt uderbart - tänk så många skratt per dag en sån liten fyrfota kan bidra med. margareta