LITE VARMARE...

...så ja, efter att spytt lite galla över vinter och kyla i förra inlägget kan vi köra med lite varmare tema denna gång.
Och allt värmande behövs minsann.
Ute är det minustjugoågonting!

Det knastrar igen så där otrevligt mycket under stövlarna, som att gå på styrox. 
Jag tycker inte om styrox.
Men stickat - det gillar jag.

Stora tröjor, långa halsdukar, sockor.
Har för tillfället en halsduk så lång att jag kunde snöra in en liten bys samtliga invånare i den.
Den väcker en viss munterhet på jobbet, eftersom det tar mig en god stund att i klä mig mumielooken varje gång jag måste sticka min näsa utanför ytterdörren.

Följaktligen har min lilla följeslagare också en hemstickad helyllelook när vi släpar ut oss på kvällspromenader.

Det blir lite varmare då!


Inga kommentarer: