JAG HAR INTE BLUNDAT...

...lite blaserat som finaste Myrra här.
Men så är hon lite diva - det kan jag inte påstå att jag skulle vara...;)

Medan jag har lekt med bloggens utseende och inte riktigt kunnat bestämma mig hur jag vill ha det så har jag tydligen petat på någon liten krux som gjort att jag inte sett alla kommentarer automatiskt!
Tydligen har inte mina kommentarer hos er inte heller riktigt hittat fram!

Ja, jag är ju inte kanske den vassaste pennan i penalen när det gäller sådant här, men det har inte varit min mening att kommentarerna inte skulle synas! 
(Fråga inte vad som hänt, men jag hoppas det är fixat nu....:))

Jag hoppas också att texten syns bättre nu, när jag ljusat till bakgrunden lite?

Hojta gärna till om det är något på bloggen som ser stolligt ut, för då har jag bara gett mig in på att försöka mig på något som jag inte heeeeelt behärskar, hahahahaaa...

Försök och misstag...inte kanske det bästa sättet att lära sig, men ja...jag verkar ha en förkärlek för det sättet att lösa problem när det gäller teknik och sådant...också.

Jag vill ju inte att ni skall bli sjösjuka av mitt velande i hur bloggen skall se ut liksom.
Riktigt vilken vecka som helst kommer jag på hur jag vill ha det...kanske...:)

Nu lockar snarkofagen,

sov gott ni med!

(och tummen upp att ni står ut med mina inte alldeles välplanerade datatekniska utsvävningar)




1 kommentar:

Agneta sa...

Jag tycker din blogg är fin. lugnande. Själv håller jag på och ändrar och har mej, men jag började blogga först i juli, så jag lär mej av er andra. Jag har också märkt det där med björkarna, det är lika här hos oss. Hoppas dom kommer tillbaka nästa år.
Ha det gott!
Agneta
(det är jobbigt med att tolka de här konstiga tecknen då man ska kommentera, själv tog jag bort den funktionen på tips av en väninna)