DET VILDA VACKRA

 - 16-20 SEPTEMBER 2019 - 





































När jag åkte till Varanger hade jag inte så mycket förväntningar alls på 
vad jag skulle möta där, annat än att det verkade vara fint där. 
På ett kargt sätt. 

Att jag skulle bli så totalt förälskad i detta karga landskap kom lite som en överraskning. 
Redan innan jag lämnade platserna längtade jag tillbaka. 
Tillbringade fyra dagar i Vardø och två dagar i Kongsfjord. 
Samtliga bilder här ovan är från dessa platser. 

Platser som stjäl ens själ och ens hjärta. 
Dit man måste få återkomma, för att hämta hem en del av sin själ. 


3 kommentarer:

himmelstäppan på smultronbacken sa...

Fantastiska bilder!

Maggi sa...

Tack :). Det var så fantastiska landskap. Längtar redan tillbaka!

Mira sa...

Otroligt vackra bilder!