TÅRTA ELLER TAGGTRÅD...



Återkommer till rubriken senare i inlägget.

Ååååh, så skönt med lördagskväll. En del lördagskvällar är bara så mycket skönare än andra.
Idag är en sådan dag. 

Och vet ni, fast det är klart ni vet, snart är det påsk! 
Och med tanke på det har jag pysslat lite. Tycker jag numera är så 
himmelens o-pysslig så när jag väl gör det så förtjänar det ett omnämnande! 

Jag har slängt, eller slängt å slängt, just det uttrycket är kanske lite fel
här, men  l a g t  f ö r s i k t i g  ägg i blöt för att få till några nya påskägg till i år.



Men till tårtan och taggtråden.

Idag när jag åkte iväg hojtade min gubbe efter mig:

- Vi får väl se om det blir tårta eller taggtråd. Lycka till! 

Jag hade nämligen idag mitt andra (av tre) examenstillfällen för att 
i framtiden kunna titulera mig yrkesfotograf med natur som specialkunnande, 
och det blev inget mindre än...tadaaaa...tårta!!! Det vill säga godkänt.

 Nu kan jag börja fokusera på
det sista och på sitt sätt kanske mest krävande slutarbete. 

Just nu snurrar bara en massa idéer och tankar, 
planer och funderingar runt i huvudet.

Vad skall jag göra, hur skall jag göra - och om vad? 


Det är alltid det bästa och jobbigaste att starta upp ett nytt projekt. 

Men nu...nu bli det tårta! 




1 kommentar:

Mamabear sa...

Oj vännen, megagrattis och kram!!!
Fast jag har nog aldrig tvivlat att du inte skulle vara en "riktig fotograf", alltid ett stort nöje att se på dina bilder <3