SKÖNT TRÖTT...


...och ikväll tänker jag bara slänga upp fötterna på puffen och
inte göra något vettigt alls! 

Är inne på slutrakan med mitt examensarbete. Okej, okej, en hel del finlir kvartsår 
men grovjobbet är nästan rott i land. Woopwooop!!! 
Jobbet på "det riktiga jobbet" är skött och så lyckades jag utöver det klämma in lite 
trevlig business-fotografering också den här veckan, så 
onekligen lite dags för att smälla med hängslen och unna sig en lat kväll. 

På weekenden skall jag stänga ner både studier och jobb och faktiskt leka
lite husmor och för en gångs skull ägna lite uppmärksamhet åt hemmet. 
Känns som evigheter sedan jag gjort något annat än tänt lite ljus...



Ha, ha....mitt  julpynt som blev kvar som vinterpynt pryder fortfarande soffbordet.
Kanhända det är dags för en liten årstidsuppdatering - även om vädret därute - snö, snö och snö -  sannerligen hänger intimt ihop med 'pyntet' här inne så är det säkert
ändå dags att skruva till det med något lite mer vårigt. 

Till helgen skall jag göra något för att trolla fram lite påsk- och vårkänslor i hemmet.
Det är kanske dags för det nu. 



Inga kommentarer: