SOM EN VISSEN TULPAN...

... jo, alltså hallåhallå...jag finns nog med i cyberrymden, även om det är väldigt mycket annat som just nu tar av min tid, min energi och bloggen är tyvärr, tyvärr, kanske den första som blir lidande när dylikt inträffar.
Tyvärr, av den orsaken att jag tycker det är så underbart att blogga, jag tycker så om det där med att fundera ut vad jag skall skriva om (frånsett dagar, som idag, då jag inte har en vettig tanke i skallen, men vill skriva ändå...)
Dagar då man känner sig som en vissen tulpan som just håller på att tappa sina kronblad, då man känner att man gett sitt allt och lite till.

Just sådana dagar värmer era kommentaren som en kopp varm choklad när nordanvinden inte vill ge sig och när inte solen orkar skrämma molnen från himlen.
Jag vill att ni skall veta att era kommentarer verkligen värmer!

Ett enkelt tack - det är vad jag vill säga idag!

Jag blir så glad!

Tack!

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Tänk, jag tycker vissna tulpaner är vackrare och mer intressanta än helt fräscha!
/Cia