SKYMNINGSLAND...

...att njuta i. Och av.
Även om det är ganska mycket på gång i tillvaron min för tillfället, så försöker jag också hinna med de där tysta, lugna stunderna. Stunderna, som inte behöver vara längre än att man verkligen känner att man varvar ner.
Jag tror det är viktigt att ta sig dehär stunderna! Stanna en stund och låta motorn gå ner i varv lite - utan det där dåliga samvete om att man borde hinna med det och det och det...
Man gör det ändå, på nåt sätt - även om man stannar upp en stund i kvällsskymningen och bara är.

Eller så kan man ju tänka som så, att man ju nog gör något vettigt då också -
man gör gott åt sig själv och sin själ...hihii :)

Värmeböljan kom och gick. Fick mig en lugn, tyst kväll på stugan i weekenden. 
Nu är det sådär tjugo grader svalare,
och känns som om man måste vara igång bara för att hålla värmen uppe!
Men att packa upp jackorna som jag redan flyttpackat det gör jag bara inte!

Förr eller senare kommer värmen tillbaka.
Det är jag övertygad om :)

Ha en riktigt skön vecka alla därute!
Nästa gång skall jag presentera Kajsa Kavat...

kram
M



1 kommentar:

Viola_T sa...

Mmm, just så...