ETT SKALL HAR TYSTNAT...


10.01.1996 - 26.10.2009
Farväl min älskade lilla hund!
Sov gott!

6 kommentarer:

S o F sa...

Är (var) det en Cairn-terrier tro?
(mina svärföräldrar har haft flera sådana)

För mig som aldrig haft husdjur så kan jag inte föreställa mig hur det känns. Jag bara ser och vet att matte och husse blir väldigt ledsna, och tomt blir det...

Lite extra varma hälsningar från mig till dig idag!

MrsUniversum sa...

Oj oj oj, vad svårt när ett älskat husdjur lämnar livet. Hoppas allt gick lugnt tillväga - det verkar så...

Home No.1 sa...

Hej M.....vet hur det känns...beklagar sorgen=(

Kram! A.

Dubbelörn sa...

Alltid lika sorgligt att bli av med en familjemedlem... :(

Fasar själv för den stunden, vår äldsta hund är 11år. Allt vi får utöver detta är bonus...

Kram

♥Min Eden♥ sa...

....beklagar djupt...!!!

Njut i din trädgård sa...

Jag beklagar.

Usch så hemskt.

Jag sänder en kram och hoppas den når dig.