SAHARAS SAND...


Sandstormarna i Sahara gjorde att småsmå sandpartiklar tog sig vägen 
ända upp hit till våra nordliga breddgrader och på så sätt gav oss 
spektakulära solnedgångar i några dagars tid. 

Det har varit fantastiskt varm och soligt hela min semester här på stugan.
Som sagt inte alls så mycket vårligt - mer somrigt faktiskt, men idag
är vinden mer som den skall vara så här års, kall och nästan lite isig. 

Har jobbat en hel del på mitt projekt - men inte fullt så mycket som jag tänkt.
Ibland är det bara så svårt att få till den där rätta koncentrationen.
I synnerhet då det inte finns någon fastslagen deadline än, 
mer än inom detta år. Det gör nog att jag lite flummar så här i början.
Mycket pågår mellan öronen så att säga och anteckningsblocket och
-apparna på telefonen är i flitig användning. 

Så mycket har jag i alla fall fått till stånd att de första bilderna 
för projektet har skickats för kritik och feedback till min mentor.
Skall bli skoj (eller så inte, hahaha) att höra vad han har för åsikter...

*

I morgon bär det hemåt igen. Skall plocka upp lillungen som kommer
hem över Valborg. Skall bli härligt att få rå om honom lite emellanåt. 



Inga kommentarer: