I HÖGAR...

...är kläder, kärl, kippor och koppor, kastruller, böcker, dynor, täcken, spel, ja typ allt...hehe.
Hunden och katten tassar efter mig vart jag går och funderar nog i sitt stilla sinne vad riktigt är på gångs.
Men sakta, sakta som en snigel på racertävling börjar saker och ting hitta sin plats. 
Mest huvudbry förorsakar allt som skall till köket...för det finns liksom inget kök - än. Det är under planering. Smart som man är lyckades man göra sig av med det mesta från det gamla köket innan man flyttade in. Vem då man? Jag! Men jag har en stark tilltro till att allt blir så bra så! Det kommer en dag då alla högar är borta och alla prylar och mojänger hittat sin plats. Den dagen kommer riktigt när som helst nu....Muahahahaaa.
Lova att stoppa mig när och om jag börjar dilla om att flytta nångång. Ever! 
Inte nog med att alla ting flyter omkring och söker sina platsen. JAG flyter omkring och söker alla borttappade verktyg, skruvar, penslar, telefonen, kaffeburken. Det är det som tar TID. Att hitta alla ting som inte har hittat sin plats. 
Så om jag inte dyker upp här på bloggen på en tid, har jag förmodligen bara tappat bort mig själv...;)

Må gott i sensommaren alla!
M.

Inga kommentarer: