MAJ-SPURT...

...det är ju inte så att jag flytt från bloggen för att jag skulle flyttpacka eller så, men tanken har mognat i mitt tröga sinne, så inget är omöjligt :)

Näe...det är nog mera det att det är mycket på gångs på andra fronter. Lillungen har de sista slutproven för i år, och behöver lite moderlig hjälp och dito stöd. Och själv försöker jag hitta tid för att lägga näsan i mina egna kursmaterial som också, ve och fasa, skall tentas innan maj är till ände.
Så det får bli ett riktigt tråk-inlägg. Bara ett litet livstecken :)

Drömmer om sommarlov och semester.
Sovmornar och svalor i skymningen.
Syrsors sång och solnedgångar.
Solvärme och slöstunder.
Sånt.

Nu skall jag gå och kolla ishockeyfinal - den läckraste av alla möjliga ;)

Sen kan Sommaren Starta

kram
M.

Inga kommentarer: