HÖSTENS LILA TING...

...eller ett försök att få osammanhängande bilder att bilda ett tema:)
Weekenden rusade förbi och återigen är det måndag. Emellanåt känns det nästan som om det var måndag lite oftare än det är andra dagar, men jag kanske har fel?
Lördagar, till exempel tycker jag verkar vara lite underrepresenterade. Jag skulle gärna ha en extra lördag nu och då och om jag nu verkligen känner efter så kunde jag tänka mig en och annan extra söndag också...
I weekenden var jag ute på stugan, och skulle gärna gått långa sköna promenader, men när nordan låg på och temperaturen med nöd och näppe klättrade över sju grader så blev det så att brasans värme blev för svår att slita sig ifrån! Samtidigt var det så skönt att bara vara, egentligen borde man göra det lite oftare - och det är till DET jag skulle behöva färre måndagar och flere lördagar...hihiii..
Men det kanske är lite svårt genomförbart, sådär praktiskt?
Lite kort inägg denna gång - av praktiska skäl skall jag gå och kasta mig på örat...det är tisdag i morgon (läs idag..)
kram!

1 kommentar:

♥Min Eden♥ sa...

Hej hej,
En extra bonus lördag och söndag...jag håller difinitivt med! Hur svårt att förverkliga kan det nu vara? Man kunde ha en extra lördag...typ varannan vecka, till och börja med, sen om det funkar bra kunde man utöka till varje vecka! Så gör vi!