MJJJAUUUU...MORR...FRÄÄÄÄS

Hade tänkt skriva ett inlägg om identitet, och krydda med lite bilder med vårkänsla, men tji fick jag...Jag använder Picasa för mina bilder, och jag har verkligen varit helt nöjd med hur det funkat. Räcker nog för en glad amatör som jag, men nu plötsligt går det inte att ladda upp bilderna på varken hårdskivan eller få dem skickade direkt till blogger, och inte ens via mail..

Trodde en stund (ett par dagar eller så) att det var jag som såsat med några inställningar eller nåt annat som man kan få till stånd när man inte alla gånger riktigt vet vad man gör utan går på känslan...men näe..nu är det tydligen frågan om något större än vad jag lyckats åstadkomma, hahahaha.


Så, det blev en småupprörd katt från februari som får beskriva mina känslor idag:)

Vädret är i skrivande stund faktiskt så gott som lika vintrigt som på bilden. Kom för en stund sedan hemkörande genom ett skogslandskap som mest påminde om ett JULkort!!!


Inte så mycket att göra åt varken det ena eller det andra, så nu tänker jag tända en brasa, några ljus och greppa en trädgårdsbok och bara *drömma*...


Köpte hem ett litet gäng, nästan en hel ÄNG pärlhyacinter häromdagen, det tröstar lite...


Kram på er snögummor därute - nån som sett till Gumman Tö?


M.

2 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej Vännen jag ville kika in och säga Hej! Kram A.

S o F sa...

Hi hi - Gumman Tö...

Jag mailpratade precis med ett av mina syskon som bor i Hässleholm, och hon var visst där nere hos dem. ;)

Här hos mig försöker solen bryta igenom, men för en liten stund sedan så såg jag att det virvlade snökorn i luften, men det gick fort över som tur är.
Gissar på att det är ett par plusgrader ute.

Hoppas att Gumman Tö reser vidare uppåt landet.

Ha det gott!