HEJHEJ


Njah...

...ni vet när man mer eller mindre sporadiskt följer någon bloggare som sedan
helt plötsligt inte längre uppdaterar så börjar man ju fundera.
Tänk om hon dött eller något? 
(för det är ändå ofta en hon som bloggar - sådant jag läser i alla fall). 

Så är det ju tack och lov ändå väldigt sällan. Betydligt mer ofta är det bara livet
som kommer emellan och tiden som blir lite på kort. 
Mitt nya år har börjat med raserfart och mycket jobb. Mycket. 
Och det är ju bra i och för sig samtidigt som jag vet att den här mängden jobb 
jag nu betar av skulle vara ohållbart i längden, men jag vet att det lättar i mars. 
Eller senast i april.
Optimistiskt redan i slutet av februari! 

Ja ni hör...

Om jag inte dyker upp här på ett tag. Jag hoppas jag kan lova att jag knappast dött. 
Inte heller gått i ide - även om det skulle kunna vara en idé denna grå vinter! 
Nej, har lite för många deadlines på en och samma gång bara. 
Och planer och tankar och funderingar....ja men ni vet? 

Lite myllertid i livet - på ett bra sätt. 



1 kommentar:

himmelstäppan på smultronbacken sa...

Jag ser fram emot din återkomst! / Åsa