MER VINTER...



...skall det bli igen.

Det går väl ingen nöd på mig då jag sitter är vid mitt fönster och skissar på
ett nytt projekt som sakta börjar ta form. 
Att det dansar snöflingor utanför börjar vara mer som en norm. 

Däremot drömde jag att jag hade anlagt en fantastiskt fin trädgård häromnatten. 
Det fick mig ju lite att längta till vår och sommar. 
Drömmen måste ha blivit matad av att jag samlade på mig lite inspirationsbilder
inför ett trädgårdsprojekt i vår. 

Vad som matat drömmarna då jag inatt drömde om att jag hittade ett fågelbo där drakar 
höll på att lägga ägg vågar jag inte tänka på...

Men det var hörni, fina små drakar. Inte skrämmande alls.
De hade spetskant på sina vingar. Fina! 

*

När, nu skall jag nog ta tag i planeringen av projektet.
Lite senare blir det en bit mat med släkten. 
Det kunde kanske kallas "luddag" 
då lunch och middag slås ihop. 
Som brunch, fast på sen eftermiddag. 

Må gott - kör försiktigt.

Inga kommentarer: