FART OCH FLÄNG...

...men inte så mycket framsteg i renoveringen sedan senast. 
Istället höstmarknad och karuseller med lillungen, skogspromenader med hundskrället och middag med sönerna. 
Josh Groban konsert med väninna.

Jobb.

Men idag.
Dålig måndagskarma.
Den skitdyra nya kattmaten luktar rutten fisk, och snickaren kan inte komma och fixa mina kakel så de kommer upp på väggen. 
Han var ledsen för det.
Det är jag med.

Ser ingen annan utväg än att stjäla låna lite godis ur lillungens bortg(l)ömda godispåse och kasta mig i soffan och glo på något fånigt på tv. 

Måndagkväll, och jag är rätt fåordig för att vara jag.

Kanske jag skulle betala lite räkningar.
Dagen är ju redan förstörd liksom.

Värsta måndag-allt-är-åt-skogen-karma. Länge sedan sist.

Men nu en sådan måndag, och det med besked.

Morr...
M.



1 kommentar:

annashusidingtuna sa...

Hej!
Skickar lite styrkekramar!
Kram Anna