BARA NJUTNING...

...när snöstormen härjar därute. Vi har ju sportlov här nu, och en envis promenad blev det nog idag, men sedan stod det snöröjning på agendan. Pust! Den dagen snöskottning blir OS-gren tänker jag delta!

Ligger i hårdträning - alla dagar!

Skotta, skotta, skotta! Svettigt, svettigt, svettigt!


Men desto skönare är det sedan att unna sig ett riktigt lyxig bad. Nu äger jag ju (fortfarande) inget badkar, så det blir varma duschar istället. Men det finns sätt att förgylla även de stunder.

Fick för en tid sedan till gåva av en mycket kär vän en uppsättning badlyx från LUSH!

Underbara tvålar, härliga dofter!

Att de dessutom är handgjorda av naturmaterial och har en policy mot all form av djurförsök gör allt bara bättre!!!



Så efter snöskottningspasset nr 2 idag, rumlade jag in i badrummet, tände ljusen och bara njööööt! LUSH har en skrubbtvål som inte är av denna världen, så himla skön till lite vintertorr hud. Min absoluta favorit...och så shampokakorna...och nagelbandskrämen förstås..och...och!


Har nog många, många gånger funderat på hur jag skulle kunna klämma in ett badkar i badrummet, men hur jag än gör så kommer väggarna emot. Och eftersom de är av sten i och med att badrummet ligger på källarplan så har jag insett mina begränsningar. Men nu är det så "olyckligt" att duschskåpet gått sönder, så jag har nästan, nästan börjat övertala mig själv smått att jag kunde leva utan duschskåp - och då, tadaaa, skulle jag ha rum för ett badkar.

Visst är det bekvämt med ett duschskåp, men kanske inte så mycket att man inte skulle kunna leva utan ett? Eller???
Skulle jag just nu ha ett badkar, så skulle jag tappa upp ett varmt bad, krypa ner i det och fundera på saken, hihii.
Men tills jag kommer till nåt beslut får jag fortsätta med mina lushduschar:)
I morgon, har jag beslutat, blir en utedag, hela dagen, för de har lovat solsken i denna världsända! Mycket välkommet!!!
Ha det bäst alla!
Kram M.

Inga kommentarer: