LJUS OCH VÄRME

Hej på er igen!

Jag måste säga att för att vara en "inredningsblogg" så har det blivit rysligt mycket trädgård den senaste tiden...Men när det är så skönt därute nu! Och så är det så roligt att inreda om där ute...heter det kanske utreda då?


Nå hur som helst...Här har jag "utrett" en liten plats för höstens marschaller.
Pyntet byter jag ut efter humör.
När skymningen faller tassar jag ut...
...och tänder mina små ljus. Café stolarna får stå ute hela vintern, min pergola har tak, så hit kommer ingen snö. Här njuter jag mitt kaffe mellan krattningspassen eller snöskottningspassen eller när jag annars bara vill sitta ute i skymningen med en filt runt kroppen och något hett i koppen.

Nu tog lunchen slut, skall återgå till att förtjäna levebrödet...;)

Kram M.




Inga kommentarer: