DET KOM EN GRIS FLYGANDE

Godmorgon därute!



Förkylningen börjar ge med sig, kvar är bara halsont och en röst som påminner om en skatas kraxande. Bäst att vara tyst idag...Skönt tycker familjen?

Kanske jag släpar fram målningsgrejerna och ger mig på en stol, vi får se...



Men här skall ni få se vad som fanns i min postlåda igår! Det var lillungen som hämtade posten när han kom hem från skolan.

- Titta mamma, vilket fint paket!, hojtade han nar han rusade in som en virvelvind.

- Är det till mej? Har jag födelsedag redan? undrade han.

Han har födelsedag i oktober, men han har inte så god koll på vilken månad det är, bara att Dagen D närmar sig...

Men dethär vackra brevet var ju till mor i huset!



Och inuti fanns denna ursöta tavla som jag vann hos mig&alice!!! Tack Melinda, den är alldeles förtjusande :)!

Om man inte blir på gott humör av denhär tavlan så blir man det aldrig!

Vi skall se var hon slutligen landar här hos mig, hon får flyga omkring lite och hitta sin plats...men jag har en litenliten idé redan;).



Ha en skön lördag alla!

M.

Inga kommentarer: