BÄSTA VÄNNER...


...jag är så omåttligt stolt över det fina lynnet som min hund har.
Jag kan inte säga annat! 
Med stoiskt lugn har hon tagit emot den nya varelsen i familjen.
Kanske till och mer lite mer än så. Hon har nog öppnat sin famn för en
som behöver värme och trygghet.

Skulle människorna vara lika varmhjärtade...




Cajander växer så det knakar - inte undra på med den mängden mat som han 
smäller i sig under en dag. 
Faktum är att han äter ungefär lika mycket som min hund och katt - tillsammans 
under en dag! 

Min respekt för fågelföräldrarnas mat-rally med mat till ungarna har tagit
helt nya dimensioner när jag får ha matburken till hands stup i kvarten.
Många frågar hur det är med nattvak? 
Men nej, han sover gott hela natten, så på det sättet känns 
det inte att det finns en baby i huset...fniss.



Men de här två alltså.
Oskiljaktiga är de.



Inga kommentarer: