FRÅN 5584 TILL 213250 STYCKEN...

…invånare.

Godmorgon förresten! 
Tror att jag aldrig bloggat på morgonen, aldrig någonsin.
Vanligtvis är jag ju inte frivilligt vaken denna arla tid på dygnet, men
att stå i startgroparna på en flytt försätter tydligen även den mest 
segsovande individ i stunder av klarvakenhet klockan fem
på morgonen. Jisses!

Men här sitter jag, och har varit energisk och ivrig redan ett par timmar, med att
stuva borddukar och tröjor i kassar och påsar.
Flyttlådorna kommer först på onsdag, så jag får hålla mig till det
jag har, ikea-kassar och soppåsar tills det.

Smuttar på morgonkaffe nummer 2 i ordningen och snurrade in
här för att önska er en skön morgon, en fin dag och
glöm inte mössan och handskarna, det börjar bli kyligt därute!

Och mängden invånare ja…
Har inte tänkt så mycket på det, att jag faktiskt flyttar till
Finlands fjärde största stad.
För mitt Vanda är nästan lika mycket lande som här.
Bara med lite mer människor. 

Snart bär det av hörni! 

3 kommentarer:

Grynbär sa...

Lycka till med flytten!

Tina sa...

Välkommen hem, kram Tina

Maggi sa...

Tack! Kommer så gärna så - skall bli skoj att landa där efter…en massa massa år :)